Asel-24 benimde kızım egzamalı, şu anda bir buçuk yaşında ve hala devam ediyor . Neden olduğunu bilmiyoruz 😄 Doktor o kadar çok şey saydı ki , havadan olabilir, yıkandığı suyun ph derecesinden bile olabilir, vücuduna deydigi kumaşlardan , evin çok sıcak ve nemsiz olmasından tuttaaa herşeyden yani. Kiminin zamanla geçiyor kiminin senelerce devam ediyor. En önemli şey ( en azından benim doktorumun önerdiği) her gün tüm vücudunu nemlendir ( ben Bepanthol sensi daily kullanıyorum) , hatta bir sabah ve akşam nemlendir tüm vücudu, mutlaka egzamalı bebek şampuanı kullan, ben mustela steopia kullanıyorum krem gibi şampuan demeye bin şahit lazim😄 kıyafetlerini yumuşatıcı vb. Hicbirsey kullanmadan sadece saf sabun ile yıkaman lazım ( ben duru saf sabun kullanıyorum) ve uzun program yikamalisin iyice durulanmali. Ve son olarak egzamanin çok şiddetli olduğu bölgeye ( çok kaşınıyodur ) kortizonlu krem kullanıyorum ben mecburen ama bir kere sürüyorum orası iyilesiyor , bir daha gerek duymadikca sürmüyorum ☺️ ama senin bebeğin çok küçük olduğu için doktorun bunu önerir mi bilemem. Benim kızımın bazen o kadar çok kaşınıyodu ki kanatiyordu , o yüzden kullanıyordum.