Kuzum11 Emzirme döneminde 20 lik diş, cektiren oldumu hamilelikten beri çekiyorum, ama artık dayanamıyorum karanfil yağından bıktım bebeğim 10 günlük.
okuyananne222 Kuzum11 çektirdim bebeğim 2 aylık idi. Önce antibiyotik iğne kullandım 3 5 gün sonra çektiler. Sıkıntı olmuyor süt için
Sfk55 Kuzum11 canım 1 ay antibıytk kullndım ben apsem bir türlü gecmedi mudahale edemedler en son cok az yumusadı en son 3 tekrar iğnede agzım uyustu cektirdim 20 lik değildi ama alttaki en arka dişlerden su iri olan 😂 1 hafta da cekim den sonra kullndm antnyotik cok sükür yeni düzeldi agzım rahatldm gidin cektrn iltihap falan olursa bebek için daha zararlıyms
Derensk Evet çektirdim birini 6 aylik hamileyken çektirdim diğerini kizim 1 aylıkken çektirdim 2 side yirmilik disti gti.soyle emzirdigini cekiolar yaptığı igneye göre.emzir yada emzirme der 3 saat o arada ya sagarsın sutunu yada mama verirsin hic çekme o.agriyikosarak got.kurtul derim
Derensk Kuzum11 gömülü dismi yoksa cikmismi dişiniz gömüluyse acı yok da baskı çok var ağzınızda çekme kuvveti yani inanın acısada bir an düşünmem cektirirm çünkü normalde agrisi çok.illet bilirsiniz gömülü dislerimde zorlandım ama normal çıkan 20 lik dışım 10 şey sürmedi çekti bitti sonrasindada hic agri.sizi yapmadı
okuyananne222 Sfk55 3 gün kullandım antibiyotiği. Hap değildi iğne antibiyotik kullandığımda bile kendime getirmişti beni çok iyi çok etkiliydi dr’un yazdıgı
ant331 Kuzum11 ilk aziyi çektirdim. O kadar ağrıyordu ki başka dış ağrıyor sanıyordum. Doktor çekti bir baktım ağrıyan dış değil nasıl korktum yanlış dış çekmiş diye megersem çürük diş artik o kadar çürümüş ki o ağrıyı diğer diş ağrısı sanmisim. Uyuşukluk geçene kadar emzirme dedi. Ama uyku saati geldi dedim mecbur kalırsan emzir o zaman dedi. 1 saat sonra yarım uyuşukluk geçti emzirdim. 4 aylıkti kızım
RuzgarMommys Ben çektirdim valla hemde dikiş li oldu ameliyat gibi Bebeğim 5 aylikti ozaman. Doktor dis cekilir cekilmez emzir dedi Sonrasında 3 saat sonra emzirdim bida hiç süt sağıp dökmedim. Antibiyotik de kullandım 1 hafta.
Fundaidil RuzgarMommys merhaba bende bugün dişçi ye gittim 20lik diş icin cekersek ağrın olacak agri kesici parol icebilirsin sadece dedi dayanabilecek misin dedi emzirdigim icin sadece parol verebilirmis. Kararsiz kaldim cok agridmi çekimden sonra 😢
Periii Kuzum11 ablam kızı 2 aylıktı çektirdi sıkıntı olmadı bende Salı günü kanal tedavisi ve dolgu yaptıracağım