Merhaba Anneler,
oğlum 11,5 aylık 12. ay uyku gerilemesini yaşıyoruz.Bu dönemi atlatan var mı aranızda?Gündüz uykularını reddediyor kendi kendine uyuyan bir bebekti ama 4 günden beri herşey tepetaklak oldu yatağında sürekli ayağa kalkıyor asla uyumuyor.Kendi haline bıraksam saatlerce yatağında sıralayacak.Dışarda arabada bebek arabasında hiçbiryerde uyumuyor.Ne yapacağımı şaşırdım dün 9 saat uyanık kaldı sabah da akşam geç uyumasına rağmen 06:00 da uyanıyor.Bu süreç ortalama ne kadar sürüyor?Cidden çok yorucu 😣 Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.