Saripapatyammm Emine52 Baska marka bu tip var cok memnunum. Once travel almistim. Bosa duruyor depoda. Bu tipler cok hafif tasimasi ,surmesi cok rahat.
Eylusunannesiii Emine52 Kabin boy kullaniyorum hamilton x1 kapandiginda minicik kaliyor tavsiye ederim ☺️
Emine52 [url=https://www.hizliresim.com/euhc8im][img]https://i.hizliresim.com/euhc8im.jpg[/img][/url]
aylakmadam Ondan kullanmiyorum ama arabalarin arkasina zor sigiyo. Bir tane de kabin boy arabam war o ufacik oluyor. Kabin boylari tawsiye ederim ufaklik acisindan
Cicismoms Emine52 Onu bende satıcıya sormuştum . O prosedür gereği o şekilde 3yasa kadar kullanılır yazmıştı gerçekten öyle 20kg yeğenim bile bindi ama cimri.comda daha uygun fiyati
Emine52 [url=https://www.hizliresim.com/r09hshu][img]https://i.hizliresim.com/r09hshu.jpg[/img][/url]