H_e_y_o Merhaba kızlar 1000 TL limit ile hangi marka oto koltuğu alabilirim ? Netten baktm yoyko BEAR, Elele ve Converse airmax markaları çıktı karşıma . Kullanan varsa yorum yapsanız çok memnun olurum 🤗
MomofGok H_e_y_o bizde yoyko 360 derece dönen koltuğu kullanıyoruz çok memnunuz. Oğlum sıkıldığında kendime doğru çeviriyorum oyunla zaman geçiyor.
Cakmakemel H_e_y_o yoyko bear aldım cok memnunum tavsıye ederım otekı markalara o kadar para vermeye gerek yok dıye düşünüyorum .
Bulut1 H_e_y_o benim bebiş henüz 2 aylık tam böyle düm düz yatmıyor tabi ama puset gibi yatıyor yeterli bence kaliteli Bi ürün
H_e_y_o Bulut1 sağolun zaman ayridiginiz için. Evet zaten en pahalılari bile tam yatmiyor biraz eğimli olursa yeterli
Bulut1 H_e_y_o rica ederim valla hiç gerek yok karft a falan o kadar para vermeye aynı işi görüyor yani