Kızlar oğlum 1 yaşına giriyor kardeş fikri hep aklımızda vardı. Aslında 3 sene sonra düşünüyorduk ama artık diyorumki şimdi olsun bir kaç sene sıkıntı çekerim sonrası rahat olur, 3 sene sonra oğlumun bir düzeni oluşmuş olur ve çocuk istemem biliyorum kendimi. Şu an bu tempoya alışmışken neden olmasın diyorum maddi manevi ve psikolojik olarak hazır hissediyorum ama tabi aklımda yinede sorular oluyor. Arasında 1-2 yaş çocukları olan anneler beni neler bekliyor sonrası daha mı rahat oluyor? Tecrübe ve fikirlerinizi paylaşırmısınız 🌸