rosalia valla bilmiyorum canım sağlık ocağında ki hemşire söylemişti bana da asitli içecekler, kafein falan hem sütün besin değerini düşürüyormuş hemde kesilmesine yol açıyormuş🤷♀️ O yüzden bende çok nadir içerim gerçi öyle yada böyle sütüm kesildi zaten🤦♀️😬