Selam ; 8 günlük bebeğimi sarılık yüzünden yoğun bakıma aldılar sarılık seviyesi sınırda cıktı 16.9 tahmini 5 gün filan yatar dedi doktor ondan ayrı kalmak o kadar kötü ki çok özledim çok 😭😭😭 Süt sağ getir dediler şimdi süt sağıyorum götürcez 🙏🏻 Bizim gibi olanlar var mı sizinle paylaşıp birazcık moral bulmak istedim ağlamaktan bi tuhaf oldum 😭😭😭 Lütfen dua edin 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺🥺🥺