Hanımlar selam. Doktor kontrolünde demir eksikliği çıktığı için doktorumuz newvit demir damlası önerdi. damlayı kullanmaya başlayalı 4 gün oldu. 13 aylığız ve dişlerimizin çoğu çıktı(12 adet). Dişlerimizin rengi hafiften kararmaya başladı. Sürekli fırçalıyoruz ama fayda etmeyecek sanırım. Hiç kullanmak istemiyordum ama sağlık için mecburen 😞 sorum şu demir damlası kullanıp bıraktıktan sonra dişler eski haline dönüyor mu yoksa belli bi yaştan sonra dişçide mi temizlenebiliyor. kullanan tecrübeli annelerin yorumuna ihtiyacım var.