Annebebek58 Eninde sonunda bi gğn bırakacaksınız.. bebeğinizin kilosu iyiyse gece beslemeyi bırakın , o da babanın yardımıyla olur 1-2 gece uyanınca baba alsın anne uyuyor meme yok desin. Pış pış veya ayakta sallamayla geri uyuyur, daha az uyanır, yavaş yavaş uyanmamaya başlar. Fakat kilosu az gece beslenmeye ihtiyaç varsa mecbur biberonu deneyin ona da bir kaç güne alışır. Belki içmez uyur, uyanmak sadece alışkanlıktandır, kolay gelsin deneyin