Nesliakbal hemen yatırıyorsanız midesinden geliyordur sindiremedigi süt. Bizim reflümüz var. Ben emzirdikten sonra 10 dk dik tutuyorum. İyice sindirsin diye. Boğazları tahriş olmuş reflüden dolayı kaç gündür aglıyor meme tutmuyor. Şimdi ilaç kullanıyoruz