rumeysa276 Kızlar bu zamana kasar hiç mama vermedim ama sütüm yetersiz olduğunu düşünüyorum bu ara biberonla mama verdim içti emmeyi bırakır mı diye korkuyorum bi yandan da bırakırımı sizce
ikizbabymom rumeysa276 kaşıklı biberon ya da enjektör öneririm meme reddi ysşama ihtimalin var risk alma bence
2halime rumeysa276 yaşarsin. 6 aylık olmuş bebeğin zaten ek gıdaya başlarsın emzirmeye bırakma derim. İstersen gece ver mama. başta bende o şekilde ilerliyordum yavaş yavaş gündüzleri sadece uykuhalinde emmeye başladı sonra onu da istemedi. Geceleri emziriyordum zamanla onuda bıraktı sütüm bitti gitti
leynanin_pembemantosuu mltmkrkl meme reddi engelleyen biberon kullanabilirsiniz ama bebişlere göre değişiyor bırakanda var emmeyi bırakmayanda