ilknrshn Merhaba. İstanbul halkalıda oturuyorum. Buzlukta faz la anne sütüm var. Daha önce ihtiyacı olana verdim. Yine verebilirim. Vitamin ilacı kullanıyorum ve sağlıklı besleniyorum. Bir bebeğe daha yardımcı olursam çok mutlu olurum
Elenaveronika ilknrshn inşallah faydanız olur ama ben bebeğime tanımadığım birinin sütünü bilemiyorum ama içirmem hele korona zamanı asla (ateş olmadan geçirenler var çünkü ) ama içirenlere saygı duyarım süt annelik ciddi bir konu🌸🥰
ilknrshn @Elenaveronika ilknrshn Elenaveronika evden çıkmıyoruz ve kimseyle görüşmüyoruz. Kendimden emin olmasam asla yazmam zaten buraya
Elanurk12 ilknrshn merhabalar 45 günlük erkek bebeğim var sütüm gelmiyo ve bebeğim memeyi red ediyor eğer bağış yapilmadiysa almak istiyorum