Yusufali06 sevdanurksr1 yeğenim doğumdan itibaren kullandı gelişimi falanda çok iyi. Sadece mamayla beslendi ayrıca.
Elenaveronika sevdanurksr1 bebeğimi hiç doyurmadı su gibi geldi bana sma çok memnunum gazı falan geçti
okuyananne222 sevdanurksr1 kullandım gaz sorununu büyük ölçüde azaltan mama idi. Yanlış hatırlamıyorsam hipp organik değildi sanırım hipp combiotic mama idi kullandığım. Hipp organik mama bağırsaklar içşn faydalı bakteri üretiyor diye duymuştum almadım
ogretmenanneeee sevdanurksr1 biz de 6. Aydan 12. Aya kadar kullandık cnm çok memnun kaldım hiçbir şikayet yapmadı bizde ve güzel kilo aldırdı.Tavsiye ederim
Eylusunannesiii sevdanurksr1 Kullandik o ay sadece 400 gr almıştı mamayi değiştirdik aptamile gectik 1100 gr almis bu ay kizimda zaten severek icmiyodu zorla veriyodum😕