Leylaozlgl Slm hanımlar 2 yaşında birde 2 aylık kızım var elbiselerini ayrı ayrı makinaya atiyorum sizce de bu israf mi eşim bana boş yere israf yapıyorsun diyor sizce bir mi atmalimiyim makinaya
Limonluseker Leylaozlgl ikisinide aynı derecede yıkıyorsan israf farklı derecelerde yıkıyorsan tercih 😁
Pekmeziletahin Leylaozlgl bende ayrı yıkıyorum sonuç olarak oğlum yürüyor heryere oturuyor o sebeple kızımda büyüsün ondan sonra belki birlikte yıkayabilirim ben böyle düşünüyorum
Ikrazumra19 Leylaozlgl 34 aylik ve 1 yasinda kizlarim ikisininde beraber yikiyorum neden ayri yakıyorsunuz ki
Leylaozlgl Pekmeziletahin yani bende en az bir yaşına kadar gelmesini istiyorum sonra ikisini bir yıkarım
fikolatte Ben üç yaşına kadar kızımınkini ayrı yıkadım. Kardeşi doğunca birlikte attım. Ama bebeğin ağız silme mendillerini büyük olanın çişli kakalı kıyafetleriyle atmak da olmaz benim içim rahat etmezdi
Leylaozlgl Ikrazumra19 şimdi benim büyük kızım geziyor heryerleri pisliğin tozun içine giriyor ama cildi alışmış artık ama 2 aylık kizimin cildi daha çok hassas o yüzden korkuyorum
Fitifiti İki çocuğumunda kıyafetlerini bir yıkıyorum,diğer türlü yetişmesi mümkün değil. Kurutma makinası olmasına yine de yetiştiremiyorum.Hem dediğiniz gibi israf,hangisini hangisinden ayırayım,sakınayım. İkiside can☺️
Tuba Leylaozlgl evet birlikte atın neden ayrı yıkıyorsunuz ki☺️ Bende iki oğlumun kıyafetlerini bir yıkıyorum