Seda611 Kızlar bugün 4 aylık aşımizı olduktan sonra hemşire kan ilacı vegaferon verdi içeriğinde paraben varmış ayrıca yorumlarda bebeklerde huysuzluk ve kabızlık yapıyormuş.Onerdiginiz başka kan ilacı var mı eczaneden alayım☺️
Hazalim Seda611 bizede dunn verdiler aynı ilacı sabah verdim bugün dehşet huysuz kızım acaba ondanmi🤔
Tugba5834 Seda611 ben kullanıyorum herhangi bi sorunumuz yok çok şükür ferrumda kullandım oda iyiydi isterseniz onu deneyin
Seda611 Hazalim ben geçenlerde bı postta okumuştum aşırı huysuzluk yapıyormuş.Bir iki gün kes dene bence duzeliyorsa damladan🥺
Hazalim Seda611 benimde postum var bı arkadaş daha yazmış bebeğime huzursuzluk yaptı diye ilaçtan sanirim
Seda611 Hazalim kullanma bence o zaman canım o damlayı zaten ataktan huzursuzlar bu ay birde damladan huysuzluk olursa vay halimize😔
Hazalim Seda611 ayy evet yaaa çocuk resmen deli gibi oldu çılgınca ağlıyor ilk kez vermiştim sabah uyandiginda halbuki nekadar neşeliydi
Pinar_kb Seda611 Seda611 bizden ziyade takip eden doktora sorsan daha iyi olur. Benim kızın yanaklarını pütürlü pütürlü kızarık yaptı. Doktor tavsiyesiyle sidefere geçtik
Mom727373 Seda611 ek gıda alıyorsa nutrigen öneririm toz halde, yiyeceğine karıştırılıyor hiçbir yan etkisini görmedim