Kaderyaldiz yapılandırma birkaç yılda bir geliyor ben bundan önce iki kez daha yapmıştım ama ödeyemeyince yapılandırma bozulmuştu, bana yıllar önce bir haciz kağıdı geldi e-haciz diye geçiyor onda da eve değil hesaplara haciz konuyormuş ama maaş hesabıma hiç haciz falan olmadı, ödemeyi düşünüyorsanız yapılandırma bekleyin bence de