2kezanneoldu Sezeryan doğum yapalı 2 ay 6 gün oldu hağla regl olmadım ne zaman regl olurum sizin nasıl oldu ?…..
Yamanikko 2kezanneoldu ben dirrk 40’ımdan sonra 55.günde olmuştum. Ama dr 7-8 ay olamayabilirsin demişti. Ama bizde genetik sanırım annem ve ablamda hemen regl olmuşlar. Tabi sen regl olmuyorum diye korunmayı sakın bırakmayın🤣
53bus Bende 2 ay 4 gün oldu sezeryan dogum yapalı 40 bitti 10 gün daha kanama gordum adet olmusum ve suan tekrar adetm basladı benım kinde böyle herkesın cok farklı oluo
Daphnemom Bünyeye göre değişir ben 2.5 aylıkken regl oldum ama ilk 1 yıl düzensiz olabilirmiş sütten dolayı