Çok uzun zamandır güzel bir düzenimiz vardı ama bir aydır tersine döndü. Çok disiplinliydim bu konuda. Geç kalkınca öğlen uyumuyor. Gece uykusuna direniyor. Dün gece 11 de salonda sızdı artık odada çığlık çığlığa ağlayarak çıktı yataktan uyumamak için. Sabah uyandı 09.40ta. Öğlen yine uyumadı haliyle. Vallahi ne yapacağımı şaşırdım bu akşam eskisi gibi 9 da uyur çok yorulduğu için ama geç kalktığı günlerde düzen şaşıyor. Bu dönemde var mı benzer şeyler yaşayanlar? Eşim beni strese sokuyor çok katı davranıyor gelişimi sekter vs vs diye. Ben biraz daha esneğim her dönem aynı olmak zorunda değil o da insan. Yazın hava geç kararıyor düzen şaşabilir diyorum. Ki ben yapmıyorum kendi kendine yapıyor ne yapıyorsa🤷🏽♀️