Resmen kriz geçirmemek için kendimi zor tutuyorum. Önceden çiş yapsa dahi söylerdi anne çiş diye. Kaka yapınca hiç duramazdı. Kendisi bezini getirirdi. Şimdi altını almak tam bir kaos oldu. Resmen yalvarıyorum yok gelmiyor. Mecbur zorla alıyorum. O zaman koş tuvalete diyorum tuvalete gidiyor hatta korkar belki oturmaz dedim ama oturdu. Geceleri çiş yapıyor sabah bezi dolu kalkıyor su içtiği için. O yüzden tuvalet eğitimi veremiyorum. Siz ne gibi çözümler buldunuz ??