Sevgili dert ortaklarım🤦♀️ bebeğim 4 buçuk aylık meme reddi yaşıyorum asla Emmiyo sağıyorum veriyorum meme mama olarak ilerliyoruz ama emzirmeyi bırakmak istemiyorum dün sagdim 150 cc çıktı bugün sagdim 60 yani emmeye emmeye sütüm kesilicek diye korkuyorum napmaliyim ya Hiç emmezse?