Bebeğim 4 ay 23 günlük. Son iki haftadır huyu suyu değişti. Gündüz uyku sadece yarım saat olmak üzere iki kere yapıyo. Yani gündüz sadece 1 saat uyuyo. Yanından ayrıldığımda bağırıyor, ağlıyor. Şöyle söyleyeyim salonun kapısından çıkamıyorum anlıyor ve çığlıklar 🤦🏻♀️ Sadece tv açıp çocuk şarkıları açınca duruyo. Biliyorum yanlış ama cidden yoruluyorum. Eşim sağolsun yemek, temizlik dert etme diyo ama imkansız bişey bu. Asla rahat edemiyorum. Her şey beni bekliyo düşündükçe sinirleniyorum. Tv açıp bırakıp işlere koştuğum için vicdan azabı çekiyorum ama kahvaltı bile edemem yoksa. Siz bir çözüm buldunuz mu? Tv dışında onu oyalayabilecrğim herhangi bir şey var mı? Hoppala zıp zıplar işe yarar mı? Ve bu kadar az uyuması da normal mi bilmiyorum. Doktora sorucam ama kontrolümüze daha var