Kızlar oğlum bugün çok huysuzdu ve sürekli kucakta durmak istiyordu. Balkona çıkardım biraz sakinleşsin diye 😔 Balkonda klimanın motorunun ayağına çarptım kafasını 🥺😔 tam ağlamaya başlarken sustu yani tam ağlamadı. Hemen yıkadım kafasını elini yüzünü. Dolaptaki sodaya pamuğu sardım soğuttum kafasına koydum. 1,5 saat oldu şimdi uyudu çünkü 3,5 saattir uyanıktı artık sürekli ağlamaya başladı uyku sıkıştırdı. Parmak ucu kdar bir kızarıklık kaldı. Kendimi çok suçlu hissediyorum o ağlamadı ama ben ağladım 😔 daha 4,5 aylık bi verdiğimiz varmış hem sert hem sivri daha kötüde olabilirdi buna şükür diyelim 😔 sizlerde dikkat edin ben kfamı hep çarptığım bir yerdi evde çarptığınız bir yer varsa sürekli orayı korunaklı hale getirin bana çok iyi bir ders oldu. 😔😔😔