Defnesmommy üç yıldır kullanıyorum bir kere motoru değişti, bı kere soğutma sorunu yaşadık bütün yiyeceklerimiz bozuldu gelip evde biseyler yaptılar tamamdır deyip gittiler bir ay sonra tekrar aynı şey oldu bütün yiyecekler çöpe gitti yine atolyeye götürdüler yaptık diye getirdiler ama ses yapıyordu o ses hala var bir aya tekrar bozulur tahminimce bu sefer ugrasmiycam başka marka dolap alicam mecburen