Rabiabynz Bugün 4. Ay aşısı oldu kızım geldik geleli 4. Ye kaka yaptı zaten anne sütü aldığı için svı. 2 kere üst değişti. 4 ay aşısı ishal yaparmı yoksa başka şeyden mi şüphelenmeliyim