AntiFilozof 15 günlüğüz biz emme refleksi kuvvetli ama doyunca kendi bırakıyor daha doğrusu 10-15-20 dk emince kendisi bırakıp uykuya geçiyor muhtemelen doyuyordur. Biberonla mama verdiğim zaman da iştahla içip son 10 cc ni genelde bırakır ağzından iter ve kilitler ağzını her çocuk farklı bence ya 🤔 ya da ben doyuyor gibi düşünüyorum 15 günlüğüz 500 gram almış şimdilik demek doyuyor o zaman herhalde 😂