sevval_5481 asıl 3 yaşta problemler başlıyor. Herşeyi sorgulama ,merak etme , benlik algısı. Özellikle ilgi istedikleri zaman ozaman. Allah gönlünüze göre versin. Her yaşta ayrı bir şey var gerçi. Bence kendini ne zaman anne olmaya hazır hissedersen ozaman düşün. Bu arada ara açılınca bebek Özlem’i artıyormuş. Herkes şuan kızıma deli divane oluyor. 6 yılda bir torun sevince haklı olarak