Hgcucuk Bugun 5. Gunumuz ve gobek bagimiz dustu normal mi acaba normalde daha uzun sure sonra dusmesi lazim diye biliyorum bi sikinti olur mu ?
Esrakbas Hgcucuk bizimde 5.günşn sabahı düştü endişelenme kişiden kişiye değişiyormuş annem doğan bebek erken düşürür der 😊
Esrakbas Hgcucuk benim de ilk ama annem yanımda o söylüyor bende cesur davranmaya çalışıyorum mesela 2 haftadır kendim tek yıkıyorum her şeyi ile tek ilgileniyorum 😊