Merhaba anneler bebeğim 2 ay 1 günlük. Bebeğimin dil bağı olduğu için ememedi. Biz bunu bilemediğimiz için 3 günlükken sarılıktan yoğun bakımda kaldı. Sütümü yarı kırkıma kadar sağıp verdim ama sütüm de çekildi. İlk ay aptamil kullandık ve sonra bebelac 1 numara kullanmaya başladık. Bebeğim çok kabız oluyo ve kakasını yapamıyo ıkınırken ağlıyo. Her mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum. Bugünde makatına zeytinyağlı sabun yaptım çok zor yaptı ve kan vardı kakasında. Kullandığımız mamadan kaynaklı olabilir mi bebelac mamayı değiştireyim mi sizce ?