4 aylik oglum 2.5 yasinda kizim var kizim kiskanc oldugu icin kardesini bindirmez diye ikiz bebek arabasi almistik ama pandemidem dolayi 5 6 kere ancak kullandik ve ikiz bebek arabasi aldigima pisman oldum sadece kucuk oglumu goturecegim biyer oldugu zaman zor oluyo satmak istiyorum ilgilenen varmi acaba