Hanımlar bugün eşime bir mesaj geldi.Diyor ki mesafeli satış sözleşmesine aykırı hareket ettiniz borcunuz var ödeyin ödemezseniz icra takibi başlayacak.Biz de altında yazan numarayı aradık.Güya İnstagram üzerinden ayakkabı almışız kapıya gelmiş istememişiz.Hukuk bürosuymuş aradığımız yer.İban gönderecekmiş biz de oraya 93 TL ödeyecekmişiz.Böyle bi alışveriş yapmadık.Ne yapabiliriz ? Başına gelen bilgisi olan var mı ?