Ozlemdursun16 Kızlar bebeğim doğduğundan beri sütüm az diye mama kullanıyorm hipp combioticle başladım sonra çok gazlı diye aptamil conformil aldım fakat bebeğim sevmedi... bebeğim çok gazlı huzursuz hatta bu yüzden süt alerjisi tahlili bile yaptırdm şükür çıkmadı doktor mamayı değiştir sma optipro dene dedi kullanan var mı? Memnunmusunz gaz ve kabızlık yapıyo mu?
Elifbusram Ozlemdursun16 Bende hipp combiotic bebelag gold similac ve sma optipro denedim şuan sma optipro kullanıyorum en iyi bu geldi gayet memnunum
Ozlemdursun16 Ttgb255 bende çok araştırıp onu almıştım çnkü içinde tek hem prebiyotik hem probiyotik olan mama ama anlayamdm gazdan çıldırıyoruz 😩
Ozlemdursun16 Alyaipek sma optipro mu? Hipp combiotic mi kullandınız acaba bize de gaz yapan o sanırım
Alyaipek Ozlemdursun16 Hipp bizede gaz yaptı ben şimdi sma optipro kullanıyorum çok güzel mama memnunum
Ozlemdursun16 Minikprensannesi Elifbusram Sym inşallah bizede iyi gelir şu gazdan kurtulur kızım kıvranıyo gece uykuda
deletedmom913 Elifbusram bende sma gold bebelac gold bebivita ve hipp combiotic kullandım sadece hippte sarı kaka yaptı diğerleri hep yeşil kaka yaptı bizde özellikle sma sizde bu durumu yaşadınızmı?
Elifbusram deletedmom913 Biz öyle bir durum yaşamadık şuan sma kullanıyorum sarı kaka yapıyor. Bebelac gold ve similacta kabız oldu sadece
Ozlemdursun16 deletedmom913 sma da benim bebeğim mahvoldu her gğn aynı saatte kaka yapan bebeğim kabız oldu ve yeşil yaptı hippe geri döndm hippte sarı yapıyo