Klorofil bi tane doktorumuz vardı bizim erkek kardeşim 2000 yılında yanlış iğne vurulmuştu veremdi bu arada daha sonra yanlış iğne sonrası ağlaması durmayınca amcam zamanında rıza diye bi doktora götürdü doktor hemen ve doğru müdahale ile kardeşim hayatta kaldı doktr lep demeden leplebiyi anlıyo ve işinde gerçekten iyi gopta bi yerde muananesi vardı aynı zamanda medikalparkda çalışıyomuş soyadını unuttum biraz pahallı bizde zorda kalmadıkça ona gitmiyoruz ama yeni anne oldum senede bi kez mutlaka bebeğimi o doktora götürcem inşallah