Alenffc18 Aysenfal nasıl bir kızarıklık benim oğlumda da var sağ gözünün kapagında doğdundan belli suan 4 aylık
Gulsenck Aysenfal geçer canım bizimde aynıydı göz pınarına yakın yerde bazen büyüyodu 5aylık olduk geçti
Yagmurr1c Aysenfal benim oğlumda 2 aylık 1 aydır göz kapağında kızarıklık var kaşınıyor mu bilmiyorum eli sürekli gözünde bazen kanatıyor doktora götürdüm nemlendirici sür kuruluktan oluyor dedi fotoğraf atabilir misiniz nasıl olduğunu merak ettim aynı mı
Sevdamavi Aysenfal bizimkinde de oldu doktorum doğum lekesi geçici dedi canım azaldı bizimki 3 aylıgız