Kızlar doğum sonrası kabızlıgım hiç geçmedi 2 ay oldu ve makat çatlağım oluştu neredeyse bebegımı emzıremeyecek duruma geldım doktor amlıyat dedi ameliyat nasıl oluyor benı neler beklıyor çok korkuyorum lütfen yazın ve dulcolax ilaç kullanan varmı emzıren anneler kullanabılıyormu