Merhaba hanımlar, 4aylık kızım var ve 1,5aydır 150 gram almış. Gündüzleri gak dese meme ağzında, geceleri 3saatte bir emziriyorum. Doktor yeterli olmadığını söyledi bi 10gün takip ettik daha sık emzirdim geceleri bile çok sık emdi ama 15gr almış 10gün içinde. Bir hafta daha takip edeceğiz hala kilo almama devam ediyorsa sebebini araştırıp mamaya başlamamız gerektiğini söyledi doktor. Yaşayan var mı çok üzüldüm bu duruma ek gıda sürecine kadar idare etseydim süper olacaktı ama bi sorun var aklım almıyor.