[silindi] ben çok sıkı olmamasına özen göstererek kundakladım yoksa hareket ettirdiğinde ağrıyor daha çok ağlıyordu. Diğer arkadaşın dediği kalça çıkıklığı doğru ama ben hiç bacaklarını sıkmadım kundak yaparken yarım kundak yapın diye öneriyorlar zaten sadece kollarını sıkıyorum kundak yaparken