Yamanikomm benim bebeğimde öyleydi şimdi iki aylık ilk zamanlar üstümenden asla inmiyor bildiğiniz bedenim yuvasıydı. Ben üstümde uyutup beşiğe koyuyorum şimdi ağlıyor tekrar uyutup tekrar koyuyorum biraz daha rahatım on gündür. Anne kokusu istiyorlar o yüzden sanırım. Birde bebeğimde şunu farkettim belki sizin bebeğinizde öyledir sıkışık olmak istiyor beşiğine onu az sıkıştıracak şekilde yastıklarla destekledim uyuyor.