Yagmurr1c Kızlar 2 ay önce doğum yaptım oğlumun tulumları zıbınları dar geliyor 20 parçayı 100 tl ye vereceğim birinin de işi görülsün çok az giyildi zaten malum bir takımlar sadece 50 tl 1-3 ay bu arada
Melisanaz Pahalı veriyosun ikinci el sonçta 50 tl yap ihtiyaç sahipleri alsn yada biri hayr için bi bskasına alsn
Yagmurr1c Melisanaz 20 parça ürünün neresi pahalı bir takım bebek kiyafeti 50 liradan başlarken yorum yapmak için yapma bak işine hadi
Taze1mom Yagmur1c yardım yapmak için arıyorum da fiyatta en son ne yapabilirsiniz ? Beşik araba vs alacağım için çok fazla bütçe ayıramıyorım
Yagmur1c Taze1mom sizde haklısınız ama 100 den aşağıya zor bende bebeğimin eksiğini alacağım daha yeni doğum yaptım 2.buçuk aylık
Winnithepooh Taze1mom merhaba yardım için almayı düşü ursneiz elimde 20 tl ye gorseldekiler verebilirim bazıları yipranik bilginiz olsun