Dn123 Biz taşınıyoruz. Kizimin yatağı çileğin bu büyüyen yataklarından olacak. Onunda ölçüsü eşimin ölçüsüne göre 60× 193 sanirim. Bebek nevresim takımları o boy yok yada olan bir yer bilen var mi. Eger yoksa ne yapacağım
[silindi] Dn123 bir çok markada sade düz farklı renklerde yada müslin kumaştan çok hoş tek kişilik nevresim setleri var ben öyle kullanıyorum sizede fikir olur belki 🥰
Kbragzl Dn123 aslind kendin alip kumascidan çok guzel bebekler icin desenli nevresm takimlari yapilyo istediğin boy terzi de yaptirabilirsn yaşadığın yerde varsa
sheesyelllow Dn123 bende çilekten büyüyen beşik aldım ama nevresimiyle tam takım aldım sizde aldığınız mağazaya sorun
Bisaniyebakarmisin Büyük al canım sende ,alta falan sıkıştırıp kullanırsın illa birebir ölçüsünde olmalı diye bir kaide yok
Dn123 [silindi] aslında kelebekler filli falan olsundu içimden gecen ama bebek carsaflari kucuk kalıyor oyle alacağım 😄
Dn123 [silindi] valla o kadar vakit yok sanki. Gidecegimiz yerde terzi nerde kumasci nerde huc bilmiyorum bir de cocukla zor oluyor bakalım belki 8nternetten bulurum olcu ile kesen bir yer online sipariş ile 😀