Fati45 Kızlar kac gündür vücudumun her yerine sanki bişi batıyo hissi oluyo neysen oluyo acaba bide ilk ayaklarıma içerden bi soğukluk hissi çekiliyormuş gibi oluyo ama iki gündr o şekil her yerim oluyo neyden acaba doktora gitsem mi
Bisaniyebakarmisin Neropatiye benziyor ama tabi dr teşhisi koyacak . Karıncalanma hissi kansızlıktan da oluyor . Kronik bı hastalığın yada kullandigin bı ilaç var mı. Geçmiş Olsun