Merve-HanifeDuru İlk 1 dakika içinde 2 çizgi olursa pozitif olur diye biliyorum ben 20 dakika çok değil mi 😅
ikibebekli_anne Merve-HanifeDuru testin üzerinde 5-20 dakika aralığındaki sonuç önemlidir, yoksa geçersizdir diyodu
Reyna ikibebekli_anne ilk 5 dakika içinde çıkan sonucu dikkate alın. kağıt idrarla ıslanıp kuruduğu için saydamlaşıp ikinci çizgiyi belli ediyor. benim de başıma gelmişti ben kan vermiştim negatifti.
ikibebekli_anne Reyna geçen ay saydam renkti negatifti , bugün yaptım biraz pembe , adetime de 5 gün var ondan mı geç çıktı acaba sonuç
Xexexe ikibebekli_anne Benimde sizin gibi omustu daha erkendi diye ama hamileydim yani testimiz pozitif yinede bı kan verin içiniz rahat etsin
Xexexe ikibebekli_anne Aa bende 5 gün kala yapmıştım aynı sizin gibi aynı çıkmıştı ben 6 gün sonra yine tekrarladım testi pozitifti benim ki gebelik testinin markası da bebe time
Xexexe ikibebekli_anne Yinede hakkınızda hayırlı olan neyse o olsun umarım güzel haberlerinizi alırız ♥️
Merve-HanifeDuru Banada eczacı 1 dakika içindeki sonuç önemlidir dedi amaaan ne dedikleri belli değil ya 😕 eğer öyleyse tebrikler miniğiniz yolda geliyor hayırlı olsun ☺️ikibebekli_anne
leynanin_pembemantosuu ikibebekli_anne kutunun üzerindede yazdığı gibi 3 dakikayı geçtikten sonra sonuca bakmayın atın çöpe şüpheniz varsa kan tahlili verin idrarda geç çıkıyor biliyorsunuzki
ZumrAsel ikibebekli_anne bence 3 gün içinde falan tekrar deneyin testi. Benim de bazı testlerim de böyle oluyordu ama hamile değildim. Pozitifse direkt iki çizgi net şekilde çıkıyor zaten.
Mariposa ZumrAsel benim de geç çıktı 2.Çizgim ama hamileydim. 3-4 haftalık birseydi . Geç döllenme olmussa da testte biraz geç yansıyor
ZumrAsel Mariposa benim de geç döllenme oldu 5 haftalık hsmileymisim direkt kıpkırmızı olmuştu. Tabi ki herkesin farklı olabilir her şey mümkün. Ama genel de geç çıkan ikinci çizgi negatif olduğu için tekrar yapmalı bence bir kaç gün sonra netleşir