Merhaba hanımlar. Uzun bir süredir Kanada’ya gitme fikrimiz vardı. Normal yollardan gidemiyoruz maalesef. Eşim kaçak yolla geçmeyi düşünüyor. Riskleri var ama gitmeyi düşünüyoruz. Oraya giderse en az 3 yıl ayrı kalacağız. Kararsızım bu konuda. Birikimimiz hebada olabilir böyle bir ihtimalde var. Ama işler yolunda giderse çok rahat bir hayatta sürebiliriz. Sizin bu konuda fikirleriniz neler?