Mervee98 Celiksmom evet her sabah uyandığında burun açıcı damlatıp aspiratörle çekiyorum hergün yapmama rağmen çok pislik çıkıyo
Mermaid Celiksmom nasil yaa ben cok nadir temizliyorum,zaten her banyoda burnu biraz akar silerim,arada da bakarim burnu tikali olur aspiratorle cekerim ,surekli burun damlasi kullanmayi dogru bulmuyorum
Buglem Mermaid Timja HazalKeles Mervee98 Celiksmom kızlar doktorlar burun aspiratoruyle sık sık burun temizlemeyi onermiyor çünkü cektigimizde burun içinde ki dokuyu sisirebiliyormuşuz o yüzden çekmek yerine deniz suyu damlatip pisliği bebeğin dışarı atmasını bekleyelim😊
HazalKeles Hergün mutlaka yapıyorumm htta bazen günde 2 kez yapmak zorunda kaldığım oluyor aşırı tıkandığında..
Mervee98 Buglem çok sert çekmiyorum hafif hafif çekip öne alıyorum sonra kulak çöpünün ucuyla çıkartıyorum kendisi atamıyo deniz suyunu sıkınca hapşurmuyo bile bide gülüyo 🤣🤣
Mermaid Buglem tesekkurler canim ben cok nadir aspirator kullaniyorum 56gunluk kizim tiplam 3kez kullandim,okyanus suyunu doktoruma sorayim ozel birsey onerecekmi ama cok sukur surekli tikaniklik yasamiyoruz
Mervee98 cnnkrl 1 gün içinde bitmesi gerekiyomuş öyle demişti ama kapağını kapatabilirsen ertesi günde kullan dedi doktor
1mom1baby Mervee98 maşallah kuzucuğa bunu nasıl yapıyorsunuz sıkmayı bırak burnuna değdirdiğim anda ağlamaya başlıyo iki kişi tutup sıkıyoruz 6 aylık doğduğundan beri böyle bende huzursuz olmasın diye tam tıkalı olduğu zaman açıyorum
Mervee98 1mom1baby önce sırt üstü yatırıp konuşuyorum oynatıyorum önce elimle burnuna dokunuyorum bi kaç kere sonra şişenin ucunu deydiriyorum oyun zannediyo o sırada damlatıyorum
Mervee98 yenibiranne pardon ben aspiratör sordunuz zannettim 😶 şeffaf pilastik şişelerde olan damladan kullanıyorum ben