egemoms2 Merhabalar bebeğim tam 3 aylık bu zmana kadar yüz üstü çok yaptırmadım. Her yatırdığımda huysuzlanip ağlıyordu. Kucağıma bebeği aldığımda başını düşürüyor. Ancak yere yatırıp bekledigimde ise kaldırabiliyor ve bı sure sonra tekrar başını indiriyor. Sizlerin bebekleri nasıl ?
Yamanikko egemoms2 benim oğlum prematüre 3 ay 6 günlük çok iyi tutyor başını. Ama ben kas gelişimi açısından her sabah kol-bacak sporu yaptırıyorum ve gün içinde hep yüzüstü yatırıyorum. Önüne renkli oyuncaklar koyuyorum onlara uzanmaya çalışıyor. Bu sayede epey gelişti kafasını kucakta ve yüzüstü yatarken tutuyor 10 dk kadar
Yamanikko egemoms2 20 günlüktü yoğun bakımdan çıkıp eve geldiğinde o günden beri yatırıyorum canım sırt ve boyun kaslarına çok iyi geliyor.
egemoms2 Ben hiç yatirmadim, korktum hep kucakta gezdirdi . Doktor kucagimdayken kafasını tutmasindaaorun var dedi.muayane ederken yok normal dedi sıkıntı yok dedi ama evham yaptım, İNŞALLAH benim bebeğimde kafasını tutar.