Kızlar selam, kızımın saçları çok seyrek önlerde yok gibi arkada ve tepelerinde biraz var 3 bucuk aylık herkes kazıt gürleşir filan diyor ama daha çok küçük ben kazıtmaya kıyamam. Gerçekten kazıtınca saç çıkıyor mu gürleşiyor mu ? Deneyimlerinizi ve bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 😊