Rumeysaerim_28 Hanımlar 15 mayısta bir ürünX kullanmaya başladım o günden beri sütüm az gelmeye başladı bugün baya az gelmeye başladı bebeğim emerken hiç yutkunmuyor napıcam geri gelir mi ki bana emzirenlerde kullanabilir demişlerdi
birsiyahikayesi Rumeysaerim_28 onlarin diyisine bakmayin geneldede bir diyetisyen yardimiyla emzirme diyetine baslasaydiniz keske incir kuru uzumu kaynatin suyuyla birlikte hosaf gibi icin. Ve her oğunde kuru sogan yiyin ve irmikli muhallebi yapip yiyin kilolar bebeginizden onemli değil insallah gelir sutunuz♥️