Hirabebek37 oyle kusuyorsa mutlaka mama degismelisin.Benim kizimda kusuyordu artik doktora gittik arastirmadi bebekler kusar dedi gaviskon toz olarak verdi bir de mamayi degistik aptamil ar kullaniyoruz.Kusmasi devam ederse 2 hafta sonra tekrar gel dedi.Kizim daha kusmuyor cok rahatladi.Ve hergun kaka yapmaya basladi.Aptamil comfort birde amptamil ar var.Ar olan mama daha hafif onu tavsiye etti.