Figen_2017 biz dün olduk canım şükür ateş vs olmadı ben gene 5 6 saat bir dün şurup icirdim bugün icirmedim normalde gündüzleri uyumazdı hiç dün Gündüz de uyumaya başladı sadece uyurken ağlamaya başladı hafif mızmızlanır gibi başkada bisey olmadı bizde geçmiş olsun canım