Merhaba acil birşey sormam lazım, yardımcı olurmusunuz, oğlumun d vitamini bitti, sağlık ocağının verdiğini kullanıyoruz. Az kalmıştı, eşim izinliyken gidip almıştı sonra fırsat bulamayız diye, bende diğer az kalanı kullanmayıp, yeni aldığını kullandım, diğer az kalanı da atmıştım. Şimdi d vitaminimiz bitti, eşim gitti almaya, hemşire vermemiş, daha bitmemesi lazımdı diye, fazla mı verdiniz demiş, fazla vermedim, dediğim gibi diğeri az diye attım açıkçası. 15 gün falan kullanmayın bıngıldaktan dolayı , 15 gün sonra gelin vereyim demiş. Şuan fazla kullandığımı düşünüyor sanırım 🤷🏻♀️ Eczaneden başka d vitamini alayım mı yoksa dediği gibi bekleyeyim mi 🤦🏻♀️